Vés al contingut principal

Second Live, Habbo i JO


No és la primera vegada que surt aquest tema en el blog, ja en van dos:
Si tornés a nèixer ...
Sloddle: més prop de l'IES virtual

Avui El PAIS ha iniciat la seva aventura dins de Second Live (http://www.elpais.com/articulo/internet/Ciberp/is/abre/quiosco/Second/Life/elpeputec/20070103elpepunet_6/Tes), seguint les passes iniciades per Cadena SER fa pocs dies. La veritat és que Second Live (http://secondlife.com/) està esdevenint tot un fenomen que caldrà seguir amb molta atenció ..... i ......per aquelles casualitats de la vida ..... aquest matí .... explorant .... estava intentant crear-me un compte d'usuari a Habbo Hotel (http://www.habbo.es/):


i ho he aconseguit, mireu si he quedat guapo:


El problema ha sigut quan he volgut començar a interactuar. No he pogut. Per a Habbo es necessita el plugin de Shockwave i pel que sembla no n'hi ha per a sistemes operatius Linux (o no l'he sabut trobar). He pensat que ja que no podia tastar Habbo provaria Second Live. Tampoc. Sembla que es té de baixar un software determinar i que per a sistemes Linux, de moment només hi ha una versió alfa amb no massa garanties. Així que de moment em quedo amb les ganes !!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Esquema del Projecte Educatiu de Centre (mapejat)

Durant el passat curs 10-11 he estat rellegint el DECRET 102/2010 d'autonomia dels centres educatius, intentant esbrinar què s'hi deia en referència al Projecte Educatiu de Centre. La nova normativa que acompanya el desplegament de la LEC (http://www.gencat.cat/educacio/lleieducacio/cat/) introdueix canvis importants pel que fa a a l'estructura del sistema educatiu, i un dels punts importants i en el que els centres primer s'hi hauran de posar, és el que fa referència a l'elaboració del Projecte Educatiu de Centre.
És en el Capítol 1 del citat DECRET on s'hi fa referència a aquest punt. En el nou marc, el PEC esdevé el DOCUMENT que aglutina el conjunt de documentació bàsica de centre. Cal remarcar que hi ha certs punts "interpretables" pel que fa al seu contingut i estructura bàsica, i el cert és que encara són diverses les opinions dels experts al respecte. De tota manera, a mode de resum, s'adjunta un mapa conceptual amb els punts més destacats.

E…

Arriba la competència digital docent #CDD

Fa temps que es parla de les competències que han de tenir els treballadors en el context actual, dominat per la tecnologia i l'accés a la informació. Més concretament, dins de l'àmbit de l'ensenyament, sembla clar que si hem de preparar els nostres estudiants per al món de demà (a uns vuit o deu anys vista) una de les competències que els hem de dotar és la competència digital. No sabem com serà el món del futur, ni quines seran les professions que s'estilaran, però està clar que d'una manera o una altra, les pantalles, la informació i internet hi seran molt presents. Fa uns mesos el Departament d'Ensenyament va presentar els documents referents al desenvolupament de la Competència Digital de l'alumnat.

Ara bé, per tal de fer alumnes digitalment competents, cal que també els professors ho siguin. I aquí està la novetat d'aquests dies. El passat dia 6 de juliol es va presentar l'informe interdepartamental de la competència digital docent, que traça …

Aire renovat en el món educatiu: escolanova21

S'ha alçat el teló d'un nou escenari educatiu!! Potser sóc massa agosarat utilitzant aquesta expressió, però em fa la sensació que el Projecte Escolanova21 (http://www.escolanova21.cat) ha arribat per a quedar-se i canviar les practiques educatives i l'organització dels centres. I per extensió, el sistema educatiu.
Hem passat un període de temps (d'una certa sequera de propostes) on un podia assistir a jornades, conferències, xerrades, ..., en les que es mostraven experiències centrades en un canvi de metodologia, però que molt sovint estaven limitades a una aula o a un professor en concret, i més darrerament hem conegut d'algun centre que de forma integral ha iniciat processos de transformació metodològica. Aquests professors i centres innovadors han tirat endavant aquestes pràctiques prenent decisions arriscades i fent de funambulistes sobre el fil del marc legal educatiu. Cal reconèixer la seva valentia i la seva força per a impulsar el canvi portes endins, amb…