Passa al contingut principal

Mala vida


Dimarts, xatejant fins a les 2 del matí sobre criptografia.
Dimecres, a les 6:45, amunt, com cada dia. Una dutxa per despertar-se; tinc molta son, cada dia més. He estat un pèl massa al llit, no dóna temps d'afeitar-me. Ja ho faré durant el dia, buscaré una estona. Mala senyal, aquest és un dels simptomes que em fa donar compte que em cal un respir, ... espero divendres a migdia en candeletes, ... tot i que el descans es transformarà en atenció familiar intensa ... al menys podré carregar piles per dormir. Això penso ara, ja veurem què quedarà.

Marxo cap al centre. Hi he de ser a primera hora. Acudeixo a les classes, reunions; un company m'atura pel passadís, una consulta sobre el correu .... Vaig a esmorçar ... més companys/es, més preguntes, ... torno a classe. Acaba el matí. Encara he tingut un moment durant el matí d'enviar un mail a un company .... estic intentant instal·lar Ruby i m'he encallat. M'ha contestat ràpidament. Arribo a casa. Faig una trucada al company ... m'ha salvat ... Ruby ja corre..

Menjo ... faig l'afeitada pendent ... m'arreglo i marxo cap a Tarragona ... tinc una reunió que pot ser important ... temps al temps ... i demà ... puf !!! demà ves a saber !!!

Comentaris

Unknown ha dit…
De tant en tant s'ha de parar. A mi em passa també això d'abastar massa. Ara em tiro fins massa tard a l'ordinador i dormo poques hores. De tant en tant va bé estar uns dies anant a dormir d'hora. Les coses poden esperar, encara que sembli que no. Ànims i descansa!

Entrades populars d'aquest blog

Esquema del Projecte Educatiu de Centre (mapejat)

Durant el passat curs 10-11 he estat rellegint el DECRET 102/2010 d'autonomia dels centres educatius, intentant esbrinar què s'hi deia en referència al Projecte Educatiu de Centre. La nova normativa que acompanya el desplegament de la LEC (http://www.gencat.cat/educacio/lleieducacio/cat/) introdueix canvis importants pel que fa a a l'estructura del sistema educatiu, i un dels punts importants i en el que els centres primer s'hi hauran de posar, és el que fa referència a l'elaboració del Projecte Educatiu de Centre.
És en el Capítol 1 del citat DECRET on s'hi fa referència a aquest punt. En el nou marc, el PEC esdevé el DOCUMENT que aglutina el conjunt de documentació bàsica de centre. Cal remarcar que hi ha certs punts "interpretables" pel que fa al seu contingut i estructura bàsica, i el cert és que encara són diverses les opinions dels experts al respecte. De tota manera, a mode de resum, s'adjunta un mapa conceptual amb els punts més destacats.

E…

Antoni Zabala: l'aprenentatge per competències.

Aquest post està escrit en directe des del CosmoCaixa. Afortunadament hi ha una xarxa a disposició dels assistents. És una cosa molt d'agrair !!!


Sr. Joaquim Núñez: "... el Departament vol donar suport al canvi metològic que suposo el treball per competències ..." , "... tenim el model que millor resposta pot donar a aquesta necessitat, és el de la pràctica reflexiva, per tant en el proper curs es previsible que s'amplie ..." , "... es veu la necessitat de fer un coneixement compartit comú amb les bones pràctiques dels diferents professionals, juntament amb la formació en centres... "

(A mi a la pràctica reflexiva no em deixen parlar d'aquest tema .... és tabú !!!) Gràcies per donar-me la raó Joaquim !!!

Per donar resposta a la demanda s'ha canviat l'orientació (hi assisteix professorat de totes les matèries !!!) , de sessió de treball a ponència. S'espera que des de la Subdirecció General hi hagi més jornades dirigides a la resta de…

Videoconferència amb Sardenya (Itàlia)

Segurament molts de vosaltres ja coneixeu el programa Skype (http://www.skype.com/intl/es/helloagain.html) i possiblement l'heu fet servir alguna vegada per a realitzar una videoconferència o trucada de veu. Potser això no és massa novedós, però que es faci servir en un IES amb finalitats educatives i que la comunicació es realitzi amb una zona italiana, on es parla també català, representa un enfocament i una aplicació molt nova de l'eina.

Crec que val la pena donar-ne difusió. Bàsicament per un sol motiu. És un dels coordinadors de la zona qui ens planteja la possibilitat de realitzar aquesta activitat. Amb el paper explicatiu i un mail i/o telefon de contacte amb Sardenya decidim tirar-ho endavant. Només portem una sessió, és cert, però estic pràcticament segur que a ningú (dels que se suposa que han de conèixer tot allò que es fa en els centres i més si és novedós) els hi arribarà cap notícia de la mateixa i aquell que ens la va proposar, segurament que no podrà "escap…