Passa al contingut principal

Instal·lants i instal·lant !!!

Doncs ja estem a Santander. Després de tot el periple de viatge, ja hem arribat, estem instal·lats i instal·lant ...... m'explico.

El viatge ha anat tot molt bé, però he hagut de matinar força (5:00 AM) i després d'agafar diversos mitjans de locomoció (autobús, tren i avió) a les 12:15 ja estavem a Santander. El primer a destacar, els diversos companys/es retrobats/des i coneguts/des: Lu Domenech, Isidro Vidal, Juanmi Muñoz, Bea Marín, ...
Hem arribat a l'hotel, ens hem instal·lat i ja s'ha fet hora de dinar. Després de dinar una bona xarreta amb companyia d'un bon cafè.




Després, a la tarda, ens han explicat el pla general de treball, i ens han presentat les diverses màquines amb les que treballarem aquest dies (50 iBooks, 200 Tablet PC, 150 PC portàtils i 20 PDI de diversos models). Hem revisat/instal·lat els diversos programes i actualitzacions que utilitzarem durant les jornades.

Ara quan m'he quedat de pedra ha estat quan ens han dit que quan impartim els diversos tallers de formació (10 aules de forma simultànea) cada un de nosaltres tindrem un micròfon inalàmbric per tal que es puguin seguir millor les nostres explicacions. Prometo una foto !!!




Comentaris

C.S. ha dit…
Ha sido un placer este reencuentro con amigos y conoceros en persona. Mañana más. Ese recuento de los equipos ;)
f.xavier.suñé ha dit…
Nano, nano... quina enveja que em doneu!!! grrrrrr
:-))))))
Espero que apreneu molt i després ens ho ensenyeu als 'pobres'. Encara que quan torneu a la realitat de les aules, sabreu el que és bo :-))))
ptons a tothom!
xavi
Joan Sedeño ha dit…
Ei!!

De debò que sou al planeta Terra i a l'any 2007?

Gaudiuuuuuuuu. I feu-nos dentetes.

Entrades populars d'aquest blog

Esquema del Projecte Educatiu de Centre (mapejat)

Durant el passat curs 10-11 he estat rellegint el DECRET 102/2010 d'autonomia dels centres educatius, intentant esbrinar què s'hi deia en referència al Projecte Educatiu de Centre. La nova normativa que acompanya el desplegament de la LEC (http://www.gencat.cat/educacio/lleieducacio/cat/) introdueix canvis importants pel que fa a a l'estructura del sistema educatiu, i un dels punts importants i en el que els centres primer s'hi hauran de posar, és el que fa referència a l'elaboració del Projecte Educatiu de Centre.
És en el Capítol 1 del citat DECRET on s'hi fa referència a aquest punt. En el nou marc, el PEC esdevé el DOCUMENT que aglutina el conjunt de documentació bàsica de centre. Cal remarcar que hi ha certs punts "interpretables" pel que fa al seu contingut i estructura bàsica, i el cert és que encara són diverses les opinions dels experts al respecte. De tota manera, a mode de resum, s'adjunta un mapa conceptual amb els punts més destacats.

E…

LEC i formació docent (buidatge de referències)

La formació docent és una de les variables més importants pel que fa a la qualitat d'un sistema educatiu. Dintre d'aquesta, podem diferenciar entre formació inicial, que corre més a càrrec del sistema universitari que "fabrica" els nous docents, i la formació permanent, que és la que s'encarrega d'anar actualitzant els coneixements i les pràctiques dels docents que ja estan dins del sistema educatiu, exercint com a tals.
La formació permanent té punts de contacte amb els Plans de Formació en Centre, i també guarda relació (si anem estirant del fil) amb la concepció educativa d'un centre (Projecte Educatiu de Centre) i amb l'avaluació d'aquest. Sota aquesta perspectiva he anat fent una lectura de la LEC i els decrets que la despleguen fins ara, assenyalan les referències que em semblaven interessants i que en certa manera estan relacionades: formació docent, projecte educatiu de centre i avaluació docent.
Fonts: http://www.gencat.cat/educacio/lleiedu…

Antoni Zabala: l'aprenentatge per competències.

Aquest post està escrit en directe des del CosmoCaixa. Afortunadament hi ha una xarxa a disposició dels assistents. És una cosa molt d'agrair !!!


Sr. Joaquim Núñez: "... el Departament vol donar suport al canvi metològic que suposo el treball per competències ..." , "... tenim el model que millor resposta pot donar a aquesta necessitat, és el de la pràctica reflexiva, per tant en el proper curs es previsible que s'amplie ..." , "... es veu la necessitat de fer un coneixement compartit comú amb les bones pràctiques dels diferents professionals, juntament amb la formació en centres... "

(A mi a la pràctica reflexiva no em deixen parlar d'aquest tema .... és tabú !!!) Gràcies per donar-me la raó Joaquim !!!

Per donar resposta a la demanda s'ha canviat l'orientació (hi assisteix professorat de totes les matèries !!!) , de sessió de treball a ponència. S'espera que des de la Subdirecció General hi hagi més jornades dirigides a la resta de…