Passa al contingut principal

PDE - Manifestació Amposta 18-05-08


(foto extreta del recull fotogràfic realitzat per Manel Zaera, i que es pot visualitzar aquí)


Altres reaccions:

Artur Gaya

LOS QUE EN L'AIGUA EN FAN DINERS
ARA S'HAN DE PREOCUPAR
PERQUÈ ES VEURÀ LA MENTIRA,
QUE HA PLOGUT SENSE PARAR,
I JA NO TINDRAN EXCUSA
PER PODER-NOS ENGANYAR.

TENIM UN LEMA TURÍSTIC
PER A ESTA TEMPORADA:
VOS DONEM LA BENVINGUDA
EN UNA JOTA CANTADA,
SOU A LES TERRES DE L'EBRE,
LA CATALUNYA ENGANYADA.

... i en altres mitjans:

Fa unes hores que ha acabat la manifestació d’Amposta. Els mitjans en parlen. Hem pogut veure molts de mitjans locals, catalans i espanyols. Manolo Tomàs anunciava les 30.000 persones manifestant-se avui a la capital del Montsià. Aquesta no és la darrera manifestació i ja s’ha parlat de la visita a les comarques barcelonines. Si aquesta era la prova de foc per veure si la Plataforma té o no té suport, podríem dir que la prova ha estat superada amb escreix.

Publicat al bloc de la PDE: http://axc.cat/ebrenet/bloc/?p=144

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Esquema del Projecte Educatiu de Centre (mapejat)

Durant el passat curs 10-11 he estat rellegint el DECRET 102/2010 d'autonomia dels centres educatius, intentant esbrinar què s'hi deia en referència al Projecte Educatiu de Centre. La nova normativa que acompanya el desplegament de la LEC (http://www.gencat.cat/educacio/lleieducacio/cat/) introdueix canvis importants pel que fa a a l'estructura del sistema educatiu, i un dels punts importants i en el que els centres primer s'hi hauran de posar, és el que fa referència a l'elaboració del Projecte Educatiu de Centre.
És en el Capítol 1 del citat DECRET on s'hi fa referència a aquest punt. En el nou marc, el PEC esdevé el DOCUMENT que aglutina el conjunt de documentació bàsica de centre. Cal remarcar que hi ha certs punts "interpretables" pel que fa al seu contingut i estructura bàsica, i el cert és que encara són diverses les opinions dels experts al respecte. De tota manera, a mode de resum, s'adjunta un mapa conceptual amb els punts més destacats.

E…

LEC i formació docent (buidatge de referències)

La formació docent és una de les variables més importants pel que fa a la qualitat d'un sistema educatiu. Dintre d'aquesta, podem diferenciar entre formació inicial, que corre més a càrrec del sistema universitari que "fabrica" els nous docents, i la formació permanent, que és la que s'encarrega d'anar actualitzant els coneixements i les pràctiques dels docents que ja estan dins del sistema educatiu, exercint com a tals.
La formació permanent té punts de contacte amb els Plans de Formació en Centre, i també guarda relació (si anem estirant del fil) amb la concepció educativa d'un centre (Projecte Educatiu de Centre) i amb l'avaluació d'aquest. Sota aquesta perspectiva he anat fent una lectura de la LEC i els decrets que la despleguen fins ara, assenyalan les referències que em semblaven interessants i que en certa manera estan relacionades: formació docent, projecte educatiu de centre i avaluació docent.
Fonts: http://www.gencat.cat/educacio/lleiedu…

Antoni Zabala: l'aprenentatge per competències.

Aquest post està escrit en directe des del CosmoCaixa. Afortunadament hi ha una xarxa a disposició dels assistents. És una cosa molt d'agrair !!!


Sr. Joaquim Núñez: "... el Departament vol donar suport al canvi metològic que suposo el treball per competències ..." , "... tenim el model que millor resposta pot donar a aquesta necessitat, és el de la pràctica reflexiva, per tant en el proper curs es previsible que s'amplie ..." , "... es veu la necessitat de fer un coneixement compartit comú amb les bones pràctiques dels diferents professionals, juntament amb la formació en centres... "

(A mi a la pràctica reflexiva no em deixen parlar d'aquest tema .... és tabú !!!) Gràcies per donar-me la raó Joaquim !!!

Per donar resposta a la demanda s'ha canviat l'orientació (hi assisteix professorat de totes les matèries !!!) , de sessió de treball a ponència. S'espera que des de la Subdirecció General hi hagi més jornades dirigides a la resta de…