Passa al contingut principal

T'entenc, però no pares...


La realitat sempre supera la ficció.

Divendres passat vaig tenir un petit rifi-rafe amb un company del centre. El tema era que ja feia temps que en demandava un ordinador per al seu departament, per tal de poder anar a treballar amb més tranquilitat.

És cert que ja fa molt de temps que va aquesta música i en certa manera "li ho devia", però també és cert que sempre surt alguna cosa més important i de més urgència que demanda la meva atenció, i sempre procuro acudir allí on el problema afecta a més gent. Divendres, després d'explicar-li que no em queda temps per més i que la única cosa que puc fer és dedicar hores del meu temps lliure o de cap de setmana (dient-li tot seguit que llavors li demanaria que m'acompanyes per compartir el dissabte al matí ... a veure que li semblava), vaig acabar la conversa dient que aquest dilluns al matí seria la primera feina a fer només arribar al centre. Pensava que ho havíem deixat clar.

A les 9:00 m'hi he posat: buscar l'equip, instal·lar, comptes d'usuaris, antivirus, .... cap a les 10:00 m'he trobat amb un altre company del mateix departament. Ràpidament m'ha preguntat si havia parlat amb el company del divendres. Li he contestat que no, que encara no l'havia vist, i li he preguntat si sabia què passava.

La resposta ha estat fulminant: Res, li he parlat a les 8:00 i m'ha preguntat si havia anat al departament i si havia vist si l'ordinador ja hi era .....

M'ha caigut el món als peus !!! Em pregunto quan pensava que aniria a fer la instal·lació !!!! Potser dissabte?? Ha degut passar un cap de setmana molt feliç pensant "què bé !! em deuen estar instal·lant l'ordinador i menys mal que no m'han dit d'anar-hi".

Per molt que dones sempre hi haurà algú que espera més !!!

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Artur,

Sun Tzu diu:

"No estigues tan sols a la defensiva,[...] obliga al teu injust agressor a penedir-se de la seva temeritat; força'l a tornar sobre els seus passos emportant-se per tot botí la vergonya de no haver pogut reeixir."

Entrades populars d'aquest blog

Esquema del Projecte Educatiu de Centre (mapejat)

Durant el passat curs 10-11 he estat rellegint el DECRET 102/2010 d'autonomia dels centres educatius, intentant esbrinar què s'hi deia en referència al Projecte Educatiu de Centre . La nova normativa que acompanya el desplegament de la LEC ( http://www.gencat.cat/educacio/lleieducacio/cat/ ) introdueix canvis importants pel que fa a a l'estructura del sistema educatiu, i un dels punts importants i en el que els centres primer s'hi hauran de posar, és el que fa referència a l'elaboració del Projecte Educatiu de Centre . És en el Capítol 1 del citat DECRET on s'hi fa referència a aquest punt. En el nou marc, el PEC esdevé el DOCUMENT que aglutina el conjunt de documentació bàsica de centre. Cal remarcar que hi ha certs punts "interpretables" pel que fa al seu contingut i estructura bàsica, i el cert és que encara són diverses les opinions dels experts al respecte. De tota manera, a mode de resum, s'adjunta un mapa conceptual amb els punts més desta

Introduint els puzzles amb Tangram a Educació Infantil

  Els puzzles són un dels jocs que comencen a introduir-se en els nens que fan Educació Infantil, si bé els que normalment es fan servir són els que estan fets per cubs amb imatges impreses a les seves cares i que juntament amb altres conformen una imatge més gran. És un poc més estrany jugar o fer puzzles amb el Tangram. Aquests dies, a casa, hem començat a jugar amb el Tangram. El material que hem utilitzat és molt bàsic: reculls de figures on les peces estan diferenciades per colors; fulls en blanc on dibuixem cada figura utilitzant les peces d'un Tangram, que en una etapa inicial és bo que siguin de diferents colors; les figures es poden pintar amb el color corresponent, el fet de pintar la figura ja és per ell mateix una bona introducció al Tangram; un Tangram de colors per anar construint la figura que hem pintat (en cas de no tenir-ne cap es pot construir amb trossos de cartolina de colors). L'activitat resultant és força entretinguda i addictiva!!

10 anys amb Scratch

Aquest mes de maig es celebra el 10è aniversari d'Scratch!! En concret, el 17 de maig de cada any s'ha establert com a l'Scratch Day. Aquest 2017 ha coincidit amb la jornada de robòtica RobotEbre 2017 (una gran coincidència, deixeu-m'ho dir de passada). En aquests deu anys de camí Scratch ha esdevingut una referència obligada per tal d'iniciar als nenes i nenes al món de la programació. La seva idea és molt senzilla: donat que hi ha sentències, estructures de programació i algorismes, que s'empren de forma recursiva, es poden assimilar a petits blocs lògics de programació que s'uneixen com a peces de Lego, potenciant d'aquesta manera el pensament lògic i un aspecte més visual de la programació . I el seu mèrit és que totes les propostes d'iniciació a la programació i la robòtica es fonamenten amb la programació per blocs que ha popularitzat Scratch. Tot això unit a l'execució en línia i la possibilitat de compartir les creacions amb tot